Helgaktiviteter

Här sitter jag, uppsnofsad till tusen. Vart är jag på väg undrar ni. Svar: Ingenstanns!
Bara så skönt att få ta hand om sig själv å få känna sig fin :) har tröttnat på å gå runt i träskor å fleecejacka som luktar köttbullar haha! Läste en gång i en SKK-tidning att Schäferägare i utställningsringen, har träningsoverall, träskor å ofta snus under läppen haha. Ritkigt så illa ser jag väl inte ut (iaf inte på utställning).. Till vardagen kör jag Goretexkängor, fleecejacka å i värsta fall mjukisbyxor! *undrar om någon mer än jag förstår skillnaden*..träskor har jag BARA till jobbet... Shit jag måste verkligen se över min garderob!!!


För övrigt den här helgen så ser den ut som följande: Fredagkväll: Nina äter cheeserings å somnar till idol
Lördag: Skogen med Linda + 4 hundar. Spår, sök å styrketräning (för hundarna givetvis :) ), sedan hemma-spadag + bloggskrivande.
Söndag: Åka till kusin Rasmus i Linköping o fira lilla Leonas 1-årsdag!

Den söta lilla tjejen ska få bo hos tant Nina på djurkollo på somrarna har jag bestämt :)

Trevlig helg allesammans!


Kommentarer
Postat av: Linda, Lorenzo & Nixon

haha. förstår hur du menar, den därköttbulle doften haha! skratt.

Men du är ju så fiiiin Ninafiiis!



Nalla på vilka bilder du vill=)



kraaam

2009-10-03 @ 17:17:57
URL: http://lindalindaa.blogg.se/
Postat av: Madde Eriksson

Nej då Nina sååååå illa är det inte med klädseln. Du har ju ett par riktigt snoffsiga träskor med dalamotiv ju! asg

Kram = )

2009-10-08 @ 21:26:49
URL: http://www.simplesite.com/ToMaRos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0