Helgen!!




Jag och Dennis när vi blev klubbmästare i Rokkielydnad! :)


Helgen har varit helt underbar! Goa Kattis o Julia kom på fredagseftermiddagen och vi åt o drack gott o bara "var" hela kvällen, så mysigt!!!! Vi måste ses snart igen!!

Lördagen började redan klockan 8 på morgoen, hade avslutning i nybörjarspår med Dennis. VI blev godkända *phu* :)

Sen blev det hemfärd för att göra sig i ordning inför kvällen........: LAAAADIIIIEEES NIIIIIIIIIGGHHHTT!
Shit vad roligt det var!!!! Jag, Linda + lite släktingar till henne, åkte minibuss till Örebro, där väntade jättegod middag o en riktigt bra show!!! Jag är numera kär i byggarmatte o konferenciern (vet dock ej namnet på honom) :) å typ alla andra grabbar på scenen hahaha..!
ja kort sagt, en toppenhelg!!

För övrigt har jag varit nere på hundklubben idag, tränade lydnad med Isa å jag är riktigt nöjd, var dock inte själv så taggad så jag körde inte så länge..lika bra det, korta intensiva pass är det bästa..!

Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: Linda, Lorenzo & Nixon

IIIIIIHHHHIIIIIII=)

Wiieehooo vad kul vi hade i lördags!! Nästa år, here we come haha!



Tack för ikväll, Isa gick ju super fin liförighet!!

Man kan inte alltid vara taggad för träning, som du säger, bäst resultat av korta intensiva pass=)



Kraaaam till min bästa vän=)

2009-10-13 @ 20:49:11
URL: http://lindalindaa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Söt du är Nina =) Kramis

2010-06-27 @ 18:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0