Kyla!

Nu får snåljåpen stiga åt sidan.. Det är askallt inne!!! Fick idag ge med mig å slå på ett element + luftvärmepumpen, så nu är det varmt å gött inne, iaf med mina mått mätt :) mamma å pappa var här förut å de frös ändå, men jag, jag är en hård lantis haha!

Slog igång köksfläkten förut å glömde den på. Jag satt å blippade på datorn i godan ro, gick in i köket å tyckte det var lite väl svalt, kollade termometern som visade på 14 grader inomhus!! men men, nu är det varmt,

Agerade frisör förut åt mammut å papput! De blev fina:)

Nån mer som vill bli klippt för en bilig penning? :p

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag vill bli klippt!! :)

2009-10-02 @ 11:00:56
Postat av: Nina

Nina fixar, Jullan!!!:)

2009-10-03 @ 16:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0